lørdag 13. mars 2010

En helt vanlig torsdag

Trodde jeg. Jeg sto opp, gadd ikke legge mye tid i å stelle meg, spiste frokost, og tenkte: "Resten av dagen går til lesing". Den gang ei!

Mathilde popper opp på skjermen under frokosten, og røper at T1 og ho er i Bergen. Tidenes overraskelse, tidenes opptur! Jeg har ikke ord for å beskrive hvor glad jeg ble.

På vei ned for å møte de til en kafétur får jeg melding av MJ, vi avtaler å prate til kvelden. Han har jeg ikke sett siden i fjor sommer, og har kun snakket med han en gang i høst.

Jeg elsker når sånne ting skjer! Beste er at selv om det er lenge siden jeg har sett eller snakket med dem, så er det helt naturlig. Samme greia var i jula, da jeg fikk truffet fler som jeg ikke hadde snakket med på lenge. Håkon og meg labba rundt i byen, og kjasinga gikk lett. Stillheter kunne oppstå, men det var ikke pinlig. Det er avslappende med sånne venner. Får meg til å tenke at det er venner for livet.

Torsdag ble en bra dag.

Glemte å skrive at Tommy har vært på besøk au etter jul. Ganske rett etter at jeg kom tilbake til Bergen. Det var au koselig! Grays, mat, krydderkake... jeg var syk.. av alle dager i året jeg kan være syk, blir jeg syk når jeg får besøk..Heldigvis var det bare en dag, og det var en dag Tommy ikke var her så veldig mye.

Jeje, nå er det te og lesing ei lita stund før det er ned til byen.

Ha en herlig dag :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar